Un produs Blogger.

likeboxpopup

vineri, 29 noiembrie 2013

Cele mai penibile plângeri formulate de către turişti

     De unele lucruri avem tot dreptul să ne plângem în excursii fie că e vorba de întârzieri ale avioanelor, taxe ascunse sau camere obscure de hotel, însă chiar este nevoie să ne plângem că există peşti în apă sau că plaja e mult prea nisipoasă? 

   Acestea sunt cele mai penibile plângeri formulate de către turişti publicate pe site-ul  adelaide.com

1. „Zborul din Jamaica până în Anglia a durat nouă ore, în timp ce americanii au ajuns acasă în doar trei ore. Nu este drept”.
2. „Am fost obligaţi să stăm la coadă afară ca să ne urcăm pe vas şi afară nu am avut parte de nicun aer condiţionat”.
3. „Logodnicul meu şi cu mine am rezervat o cameră cu două paturi şi am primit în schimb o cameră cu pat dublu. Acum sunt însărcinată şi consider că voi sunteţi responsabili de acest lucru. Dacă am fi primit camera pe care am rezervat-o nu s-ar fi întâmplat niciodată aşa ceva”.
4. „Nimeni nu ne-a spus că o să fie peşti în apă. Copiii noştri au tras o sperietură zdravănă”.
5. „Am rezervat o excursie la un Aqua-Park, dar nimeni nu ne-a zis că trebuie să ne aducem propriile costume de baie şi prosoape. Credeam că sunt incluse în preţ”.
6. „Cu toate că în broşură scria că bucătăria este echipată cu toate ustensilele necesare nu am găsit nici un tăietor de ouă.”

7. „Drumurile au fost atât de denivelate încât nu am putut să citim ghidul turistic în drum spre hotel. Din cauza aceasta nu ne-am mai putut aminti lucrurile care ne-au făcut călătoria plăcută”.
8. „Au fost atât de mulţi spanioli acolo. Recepţionista vorbea spaniolă şi mâncarea era spaniolă. Nimeni nu ne-a spus că o să fie atât de mulţi străini acolo”.
9. „Am fost muşcat de un ţânţar. În broşură nu scria nimic despre ţânţari”.
10. „Nu ne-a plăcut nisipul deloc. În broşură , nisipul arăta mult mai alb. În realitate a fost puţin cam galben”.
11. „Un turist a vrut să schimbe camera deoarece i s-a părut că se aude un bâzâit ciudat din aparatul de aer condiţionat. Atunci când şi-a schimbat camera şi-a dat seama că sunetul provenea de la o pastă de dinţi electrică din geamantanul său”.
12. „Sunt sigur că am mai locuit în această cameră de hotel într-o viaţă anterioară. Nu pot să locuiesc din nou aici”.
13. „De ce nu sunt canguri în centrul oraşului Sydney. Sunt dezamăgit”.
14. „Era responsabilitatea dumneavostră de organizatori de excursie să ne informaţi dinainte că vom avea colegi de excursie gălăgioşi şi certăreţi”.
15. „Nu trebuia să permiteţi ca femeile să facă plajă topless. A fost destul de deranjant pentru soţul meu care dorea să se relaxeze”.
16. ”În timpul excursiei mele îm Goa, India mi s-a făcut greaţă atunci când am descoperit că aproape toate restaurantele serveau curry. Nu îmi place mâncarea condimentată”.
17. „Consider că trebuia să scrie în broşuri că în cofetăriile locale nu se vând prăjituri adevărate precum turta dulce”.
18. „Plaja a fost prea nisipoasă”.
19. „Am cumpărat nişte ochelari de soare Ray Ban de la un vânzător ambulant pentru cinci euro, însă nu s-au dovedit a fi veritabili”.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Urmariti-ne pe Email !

Urmariti-ne pe Email !

Intraţi în comunitatea LUFEBA

Pentru a primi update-uri daţi click pe butonul de like de mai sus!

Votati-ne!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Intrati in comunitatea LUFEBA. Dati click pe butonul de like de mai jos

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets