Un produs Blogger.

likeboxpopup

sâmbătă, 19 iulie 2014

Sfaturi pentru a nu mai avea problema cu grădina


Se urmăreşte ca, până în 2022, să nu mai fie permisă folosirea pesticidelor în grădinile bio. Iată ce trebuie să faceţi pentru a nu mai avea probleme cu dăunătorii, în acest caz.
Regula 1
 : Optimizaţi climatul, într-un mediu favorabil, plantele vor fi mai frumoase şi sănătoase, se vor putea apăra mai bine împotriva bolilor şi insectelor.
Regula 2 : Alternaţi plantaţiile. Rotaţia culturilor este fundamentală pentru a limita proliferarea bolilor şi dăunătorilor
Regula 3 : Ademeniţi animalele folositoare. De exemplu vrăbiile, care mănâncă insectele dăunătoare.
Regula 4 : Atenţie la udat ! Este o artă udarea în cel mai bun moment pentru a optimiza aportul de apă. Primăvara se udă mai degrabă dimineaţa, în timp ce vara se udă seara. Plantele vor avea la dispoziţie toată noaptea să se rehidrateze.  Atenţie, nu udaţi niciodată la prânz, nu aduce nici un benefiviu plantelor. Apa se evaporă prea repede.
Regula 5 : Acoperiţi cu un strat vegetal protector.Acest lucru permite păstrarea umidităţii. Astfel, se pot proteja tomatele. Se pot folosi paie, bucăţele de lemn. Acest lucru păstrează umiditatea solului şi se evită formarea unei cruste la suprafaţă. Un strat gros vegetal permite de asemenea creşterea buruienilor.
Regula 6 : . Atenţie la unelte ! Curăţaţi utilajele folosite după fiecare folosire pentru a evita contaminarea cu boli de la utilizările anterioare. Nu lăsaţi utilajele în aer liber pentru a evita ca sporii microscopici din aer să nu le contamineze.
Regula 7 : Anticipaţi atacurile dăunătoare cu metode simple. De exemplu, capcana cu cartofi la salate. Melcii se vor opri la cartofi fără a mai ajunge la salate.

Un comentariu:

  1. E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam stă o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Dacă vrei să-ți răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.

    RăspundețiȘtergere

 

Urmariti-ne pe Email !

Urmariti-ne pe Email !

Intraţi în comunitatea LUFEBA

Pentru a primi update-uri daţi click pe butonul de like de mai sus!

Votati-ne!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Intrati in comunitatea LUFEBA. Dati click pe butonul de like de mai jos

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets