Un produs Blogger.

likeboxpopup

marți, 9 februarie 2016

Ce greșeli fac femeile la serviciu


Este clar, femeile se simt rivale oriunde ar fi la locul de mucă. Ar trebui să știe că acest lucru le dăunează lor însele, relațiilor dintre ele și accesul la conducere.
Psihologul Annik a dezvăluit recent cât de dăunătoare este această lipsă de solidaritate la femei. ”Studentele mele mi-au spus despre relațiile dintre femei la serviciu. Toate mi-au zis că au întâmpinat dificultăți cu femeile șefe la sfârșitul stagiilor de practică. Am studiat ce se întâmplă și am descoperit că relațiile între femei la locurile de muncă, mai ales cele ierarhice, devin ambivalente, pasionale și chiar violente”, a pus renumita cercetătoare. Este vorba de o misoginie feminină sau sindromul Stockholm. Sunt mai delicate cu colegii de sex masculin. Misoginia feminină este cauzată de o reacție de apărare. Într-o lume în care bărbații continuă să conducă, unele femei se simt obligate să renege o parte din ele. Preferă bărbații pe care nu îi percep ca rivali.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Urmariti-ne pe Email !

Urmariti-ne pe Email !

Intraţi în comunitatea LUFEBA

Pentru a primi update-uri daţi click pe butonul de like de mai sus!

Votati-ne!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Intrati in comunitatea LUFEBA. Dati click pe butonul de like de mai jos

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets