Un produs Blogger.

likeboxpopup

vineri, 12 ianuarie 2018

Dezvăluirile incendiare ale singurei soții a lui Alain Delon

Unica femeie pe care Alain Delon a luat-o de soție cu acte a făcut recent mărturisiri pentru revista ”Paris Match”, privitoare la relația cu marele actor francez. La 82 de ani, Delon a spus în același număr al revistei care îi este destinat că ”va părăsi această lume fără regrete” și că ”urăște această epocă”. Mai mulți apropiați ai săi și singura soție, Nathalie, astăzi în vârstă de 76 de ani, au răspuns de asemenea la întrebările redactorilor. Ea a povestit
despre întâlnirea lor din 1963, în timp ce turnau ”Samuraiul” de Melville. ”Ne trăiam atunci povestea zi de zi, dar, când ne-am întors la Paris, mi-am dat seama că eram cu adevărat îndrăgostită de el”, a declarat Nathalie. ”Dar curând am descoperit  legăturile lui cu Romy. I-am spus lui Alain că îl iubeam prea mult pentru a-l împărți și că ar fi mai bine să ne întoarcem fiecare să ne trăim viața de dinainte. În ziua în care Romy a venit la Paris, noi am plecat în Mexic. El i-a lăsat o scrisoare și trandafiri. Alain nu mi-a vorbit niciodată de ea, dar vedeam din când în când o umbra de tristețe în privirea sa. Adevărul este că ne iubeam la nebunie. Însă cel mai mult lui Alain îi plăcea să fie iubit”, a povestit Nathalie. Din toate cuceririle frumosului actor, ea a fost singura care a avut șansa să-i pună verigheta pe deget. ”Adevărul este că ne-am iubit la nebunie. Când ne-am întâlnit, eu eram deja măritată. Eram mama unei fetițe de un an și jumătate la acea vreme și fostul meu soț a obținut custodia ei bazându-se pe o constatare de adulter”, a mai spus Nathalie Delon. ”Apoi l-am născut pe Anthony, copilul nostru, Alain era nebun de fericire pentru că avea un băiat. Dar după câteva luni de la nașterea lui, căsnicia noastră s-a erodat. Și despărțirea s-a produs fiindcă Delon tocmai a cunoscut-o pe Mireille Darc, altă mare dragoste a vieții lui. Când l-am părăsit, am lăsat totul în urma mea. Am plecat cu fiul și guvernanta mea”, a povestit Nathalie, adăugând că, la 14 ani, Anthony a cerut să se ducă să trăiască împreună cu tatăl lui. ”La acea vreme m-am decis să mă instalez în SUA, unde am petrecut aproape 30 de ani. Doi ani mai târziu, Anthony a cerut să revină înapoi la mine”, a mai spus Nathalie, care a precizat că ea, Anthony și Alain au început să se întâlnească din nou acum trei ani, ”pentru ca el să le cunoască mai bine pe fetele lui Anthony, Loup și Liv”. Și în timpul operației pe care Alain Delon a avut-o vara trecută s-au ”regăsit cu adevărat”, fiindcă Nathalie a stat la căpătâiul lui, împreună cu fiica lui din relația cu Rosalie Van Breemen, Anouchka, de 27 de ani.  



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Urmariti-ne pe Email !

Urmariti-ne pe Email !

Intraţi în comunitatea LUFEBA

Pentru a primi update-uri daţi click pe butonul de like de mai sus!

Votati-ne!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Intrati in comunitatea LUFEBA. Dati click pe butonul de like de mai jos

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets